Szczepienia Badania laboratoryjne Chirurgia zwierzat Leczenie zwierząt

Leczenie psów

Wesołe psy po wizycie u weterynarza

Psy wszelkiej maści są szczęśliwe i zadowolone dopóty, dopóki nie zachorują. Gdy zachoruje czworonożny członek rodziny, sam nie powie, co mu dolega. Choroba ukochanych zwierząt wymaga umiejętności czytania i interpretowania objawów. Weterynarz z Knurowa leczy z powodzeniem wszystkie psy, od białych po czarne :-).

Kastracja / Sterylizacja zwierząt egzotycznych

Fretka

Kastracja i sterylizacja zwierząt egzotycznych takich jak kawie domowe, fretki, szczury, króliki to coraz częstsze zabiegi, dzięki którym zwierzęta nie mnożą się niepotrzebnie i nie cierpią na choroby związane z przerostem libido. Weterynarz z Knurowa ma duże doświadczenie w kastracji i steryzliacji różnych zwierząt.

Leczenie kotów

Mądry kot

Czy wiecie, że w Polsce jest coraz bardziej popularna felinoterapia? Co to takiego? Terapia za pomocą kotów. To ukochane zwierzęta wielu ludzi. Choroba bliskiego kota to prawdziwe zmartwienie. Prawdziwi introwertycy, chowają swoje zmartwienia pod miękkim futrem i trzeba do nich dotrzeć. Weterynarz z Knurowa leczy wszystkie koty, zarówno egzotyczne koty jak i koty dachowce.

Leczymy węże i żmije

Młody wąż

Węże często goszczą w polskich domach, podobnie jak żmije i inne gady, których nie brakuje w zaciszu domowego pokoju. Zdarza się, że chorują. Weterynarz z Knurowa leczy również żmije i węże. Co więcej, posiada własny okaz - ulubionego pupila w rodzinie :-).

Zabiegi dla zwierząt

Psi testosteron i nie tylko :-)

Kastracja i sterylizacja zwierząt, a w szczególności kastracja kotów, kastracja psów to coraz częstsze zabiegi, dzięki którym zwierzęta nie mnożą się niepotrzebnie i nie cierpią na choroby związane z przerostem libido. Weterynarz z Knurowa ma duże doświadczenie w kastracji i steryzliacji różnych zwierząt.